.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
هشدار دادستان مازندران به هنجار شکنان در محرم حسینی

شمال نيوز-  همزمان با ایام عزاداري محرم ، دادستان مرکز استان با صدور اطلاعیه ای ضمن تسلیت شهادت اباعبدا...الحسین (ع) به معدود افرادی که به هنجار شکنی در این ایام مبادرت می ورزند هشدار داد .

متن اطلاعیه دادستان مرکز مازندران بدین شرح است :


بسمه تعالی

پیامبر گرامی اسلام(صلي ا... عليه و آله) فرمودند : همانا حسين(عليه السلام) چراغ هدايت و كشتى نجات است بار ديگر ماه‌ محرم‌ و ايام‌ حزن‌ آل‌ محمد صلوات‌ الله‌ عليهم‌ اجمعين‌ فرا رسيد و خاطره جانبازی و رشادت سالار شهیدان و یاران باوفایش را در یادها زنده کرد.

محرم آمد و پیام عدالت خواهی و ظلم ستیزی و ولایت محوری را در گوش جان ها طنینی دوباره افکند . ايامي‌ كه‌ رهروان‌ مكتب‌ حسيني‌ فرصتي‌ بدست‌ مي‌آورند تا مجدداً عشق‌، ارادت‌ و ولایتمداری‌ خود را به‌ اهل‌ بيت‌ عليهم‌ السلام‌ ابراز نمايند و در اين‌ رهگذر ، پيام‌هاي‌ جاويدان‌ و هميشگي‌ عاشورا يعني‌ مظلوميت‌، ظلم‌ ستيزي‌، عدالت‌ خواهي‌ و پايبندي‌ به‌ ارزشهای متعالی دین مبین اسلام را به‌ جهانيان‌ منتقل‌ كنند.

یقیناً مردم شریف و ولایتمدار مازندران که عشق و ارادت خود به اهل بیت علیهم السلام را در طول تاریخ به معنای واقعی کلمه ابراز داشته اند ، هم اکنون نیز از پیشگامان ولایتمداری و پایبندی به ارزشهای ناب اسلامی و حفظ و حراست از آن میباشند ؛ لکن مع الاسف عده ای محدود با هنجارشکنی و بی احترامی به اعتقادات راستین این مردم متدین ، موجبات هتک حرمت ایام الله و تألم خاطر عزاداران حسینی را فراهم مینمایند .

در اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر که هدف اصلی قیام آن حضرت میباشد ، از عموم برادران و خواهران ايماني عزادار انتظار می رود در تعظيم شعائر اسلامي و حفظ حرمت ایام عزای اهل بیت علیهم السلام بویژه در مراسمات تاسوعا و عاشورا همچون گذشته اهتمام ورزند و به افرادی که با بدپوششی ، بدحجابی ، بی حجابی و مزاحمت موجبات وهن شعایر حسینی و جریحه دار کردن عفت عمومی را فراهم نمایند وفق مقررات و قانون مجازات برخورد قانونی خواهد شد .
كليه ضابطين قضائي بویژه نیروی انتظامی با رعايت اخلاق اسلامي ضمن ارشاد و تذكر، بعنوان جرم مشهود ، اقدامات قانونی معمول و مراتب را به دادسراها و دادگاه های عمومی و انقلاب سطح استان گزارش نمایند .




جعفری
دادستان و دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با جرائم خاص
استان مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.041 seconds.